一個鐘一個梁榮忠

维基百科,自由的百科全书
一個鐘一個梁榮忠
節目長度60分鐘(包括新聞報導)
國家/地區 香港
語言粵語
頻道香港電台第二台 FM94.8 - 96.9
主持
錄製地香港電台
播出日期2017年6月25日 至 2018年4月15日
播出時間逢星期日中午十二時 至 中午一時
格式立體聲
網址一個鐘一個梁榮忠網址

一個鐘一個梁榮忠》(英文 : 60 Minutes with Joey Leung)是香港電台第二台創新式節目,梁榮忠梁學曦聯合主持[1],主持每星期以自身經歷閒話家常,加上每集都有不同劇目的動漫天空小說,更於每週接受聽眾來電留言錄音再播出。 一個鐘一個梁榮忠逢星期日中午十二時至一時,香港電台第二台播放。[2]


官網節目介紹[编辑]

「一個鐘」可以做什麼?星期日的一個小時,不如放鬆心情食一個豐富午餐,扭開收音機聽住梁榮忠、梁學曦與你分享圍繞身邊的小故事,以嘻笑怒罵方式令你在大笑過後亦會有所得著。再以輕鬆歌曲讓你深澱過去一週的煩惱,在新的一星期重新再出發。「一個鐘,一個梁榮忠」,令你期待每一個星期天。[1]

語錄(廣東話)[编辑]

  • 點解我會咁樣睇呢個世界?因為我咁樣經歷過呢個世界!
  • 我啱,我唔啱?我都未講,你點知我啱唔啱?不如大家聽人哋講。
  • 你未必會贊成我嘅睇法,但係你都應該聽下我講。就算,不同世界,仍然,同一天空。
  • 就算我唔認同你嘅睇法,我都要保障你講嘢嘅權利。呢個世界,唔係得一個人講哂。


參考資料[编辑]


外部連結[编辑]


前一節目:
講東講西
一個鐘一個梁榮忠
香港電台第二台節目 星期日中午12時至1時
下一節目:
紳士30路